Dienstag, 9. März 2010

no to zaczynam!

Wszyscy maja bloga. Tu blog,tam blog,w opisie gg link do bloga...No to mam i ja.
Moze mi sie spodoba,a moze i nie . Biorac pod uwage,ze samo zalozenie konta juz mnie zmeczylo...nadzieje na ciaglosc sa marne. Nie bedzie raczej filmikow ani dokumentalnych,ani erotycznych tym bardziej. Czasem jakas fota moze wpadnie...
No wiec.............................ENJOY!.................................................




*Mysl dnia: Ile jeszcze do tej k.... wiosny?
*Czytam sobie: "Gra w klasy" i ciagle jeszcze "Cien wiatru"
*Ten film ulubilam: "Once"

Kommentare:

  1. jakże tu niemiecko! :D wunderbar! :D

    *gra w klasy jest zacna, ale od jakiegoś czasu nie mam potrzeby się rozkładać na czynniki pierwsze tą książką.

    AntwortenLöschen
  2. no prosze i ciebie pochłoneła otchłań cortazara ...

    AntwortenLöschen